هتل هاي استانبول

تور استانبول, قيمت تور استانبول, نرخ تور استانبول زمستان 95, آفر تور استانبول, بهترين تور استانبول بهمن 95, تور استانبول ارزان, تور استانبول لحظه آخري

هتل هاي استانبول

۱۵ بازديد

هتل لوكس

هتل هاي استانبول

هتل آلكوچلار كبان

هتل آلكوچلار كبان (Alkoclar Keban) يكي از هتل‌هاي استانبول كه در قلب شهر و در ۵۰ متري ميدان تقسيم و خيابان استقلال قرار دارد. اتاق‌هاي هتل كه همگي به سبك آرت‌دكو مبله شده‌اند، داراي سيستم تهويه مطبوع، پنجره‌هاي دوجداره، ميني‌بار، صندوق امانات و سشوار هستند. آلكوچلار كبان داراي مركز ماساژ، اسپا و حمام تركي است و هر روز صبح، بوفه صبحانه‌اش با نمايي پانوراما از شهر و پل بغاز بر روي بام آن برپا مي‌شود.

۲ هتل آپارتمان آليون سوئيت

هتل آپارتمان آليون سوئيت استانبول (Alyon Suite) كه در ۱۰۰ متري خيابان استقلال واقع شده، فضايي دنج و آرام دارد و همه اتاق‌هاي آن مجهز به واي‌فاي رايگان، تلويزيون، سيستم تهويه مطبوع و صندوق امانت هستند. اين هتل استانبول در قلب محله تقسيم است و اطرافش پر از كافه‌، رستوران و مركز خريد مي‌باشد.

۳ هتل آوانگارد تقسيم

هتل آوانگارد تقسيم (Avantgarde Taksim) يكي از هتل‌هاي استانبول است كه در مركز تجاري شهر واقع شده و به خاطر امكانات ويژه‌اي همچون سالن كنفرانس و اتاق‌هاي شيك و مدرنش بسيار مناسب براي اقامت‌هاي كاري در استانبول است. يك استخر سرپوشيده، جكوزي، سالن بدنسازي، مركز اسپا و سالن ماساژ و همچنين دو رستوران از ديگر امكانات هتل آوانگارد تقسيم است.

۴ هتل اينتركنتيننتال

هتل اينتركنتيننتال (InterContinental Istanbul) يكي از هتل‌هاي استانبول واقع در قلب شهر و در چند قدمي ميدان تقسيم و مركز كنوانسيون و نمايشگاه است. اتاق‌هاي هتل اينتركنتيننتال استانبول داراي سيستم تهويه مطبوع، حمام‌هايي با سنگ مرمر و تلويزيون ال‌سي‌دي است و برخي از اتاق‌ها، نمايي باشكوه از بسفر و ميدان تقسيم دارند. رستوران بين‌المللي زعفران يكي از چندين رستوران‌ هتل است كه با نمايي پانوراما از بسفر و هفت منوي مختلف از بهترين غذاهاي جهان، ميزبان توريست‌ها و مردم استانبول است. از امكانات تفريحي ورزشي اين هتل هم مي‌توان به استخر روباز، تراس آفتاب و همچنين استخر آب گرم اشاره كرد. علاوه بر اين مهمانان مي‌توانند از سالن ماساژ، حمام بخار اصيل تركي و سوناي سوئدي هم استفاده كنند. هتل اينتركنتيننتال استانبول تا متروي تقسيم پنج دقيقه فاصله دارد و كاخ دولما باغچه، برج گالاتا و مركز خريد جواهر در سه كيلومتري آن هستند.

۵ هتل پيك

هتل پيك استانبول (The Peak Hotel) در فاصله كوتاهي از خيابان استقلال و ميدان تقسيم قرار دارد و اتاق‌هاي تميز و زيباي آن به تازگي بازسازي شده‌اند؛ همه‌ي اتاق‌هاي اين هتل سيستم تهويه مطبوع، ميني بار و حمام اختصاصي دارند. هتل پيك در تمامي قسمت‌هايش مجهز به اينترنت پرسرعت است و صبحانه بسيار مفصلي هم با طعم محلي سرو مي‌كند. متروي تقسيم پنج دقيقه تا هتل پيك استانبول فاصله دارد و كاخ دولما باغچه، برج گالاتا و مسجد سليمانيه در سه كيلومتري آن هستند.

۶ هتل راديسون بلو پرا

هتل راديسون بلو پرا (Radisson Blu Hotel Pera) يكي از هتل‌هاي استانبول است كه در قلب تاريخي شهر و در نزديكي خيابان استقلال، كافه‌ها، رستوران‌ها و گالري‌هاي هنري آن قرار دارد. اتاق‌هاي زيبا و مجلل هتل راديسون بلو پرا استانبول به سيستم تهويه مطبوع، صندوق امانت ديجيتال، قهوه‌ساز و چايي‌ساز، تلويزيون و حمام مجهز هستند. شما مي‌توانيد در حالي كه روزتان را در تراس آن و با تماشاي منظره زيباي استانبول و شاخ طلايي آغاز مي‌كنيد، صبحانه‌اي مفصل و شاهانه هم ميل كنيد. هتل راديسون بلو پرا استانبول همچنين داراي مركز اسپا، استخر سرپوشيده، حمام تركي، سونا، جكوزي و اينترنت پرسرعت در تمامي قسمت‌هاست. از اينجا تا متروي تونل اسكوئر پنج دقيقه فاصله داريد و كاخ دولما باغچه، برج گالاتا و مسجد سليمانيه در سه كيلومتري شما قرار دارد.

۷ هتل سانتا اتومان

هتل سانتا اتومان ( Santa Ottoman Hotel) از جمله هتل‌هاي استانبول است كه در نزديكي تقسيم و خيابان استقلال قرار گرفته و اطراف آن، تعداد زيادي رستوران و كافه وجود دارد. اين هتل ۱۸ اتاق دارد كه اكثر آن‌ها، تراسشان مشرف به شهر است. مهمانان مي‌توانند علاوه بر بوفه مفصل صبحانه، از اينترنت واي‌فاي رايگان و خدمات آرايشگاه آن هم استفاده كنند.

۸ هتل سانتا پرا

اتاق‌هاي تميز و زيباي هتل سانتا پرا استانبول (Hotel Santa Pera) به سبك عثماني چيده شده و پنجره‌هايي بزرگ، سيستم تهويه مطبوع، صندوق امانات و واي‌فاي رايگان دارد. موزه پرا، ميدان تقسيم و برج گالاتا بسيار به هتل سانتا پرا استانبول نزديك‌اند.

۹ هتل سناتور تقسيم

سناتور تقسيم (Senator Hotel Taksim) يكي از هتل‌هاي استانبول است كه در ۱۰۰ متري ميدان تقسيم و ۲۰۰ متري خيابان زيباي استقلال قرار دارد. اتاق‌هاي كوچك و زيباي اين هتل به سبك مدرن دكور شده و امكاناتي مثل سيستم تهويه هواي مطبوع، حمام اختصاصي و تلويزيون دارند. در همه‌ قسمت‌هاي هتل سناتور تقسيم واي‌فاي رايگان هم وجود دارد. پرسنل اين هتل زيباي استانبول بسيار مهمان‌نواز و مودب‌اند و با كمال ميل از مهمانان پذيرايي مي‌كنند.

۱۰ هتل سوئيسوتل

هتل سوئيسوتل استانبول (Swissotel The Bosphorus) از مجموعه هتل‌هاي پيشرو جهان است كه در قلب استانبول و در كنار باغي زيبا واقع است و منظره خاصي رو به بسفر دارد. هتل پنج ستاره سوئيسوتل استانبول داراي اتاق‌هاي دلباز و زيبا با دكوراسيوني به سبك سنتي اروپايي، حمامي لوكس و منظره‌اي نفس‌گير از قسمت تاريخي شهر است. از امكانات ورزشي آن نيز مي‌توان به مركز اسپا، استخر سرپوشيده، استخر آب گرم، سالن ورزش و حتي كلاس‌هاي پيلاتس اشاره كرد. سوئيسوتل تا متروي كاباتاش ۱۷ دقيقه فاصله دارد و اطرافش پر از رستوران‌، كافه‌ و مراكز خريد است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.